Sunday 7 May 2017

Sokkides Mukunga ja pooliku isiklik

Lühiülevaade tänasest 35. Tartu Jooksumaratonist. Nagu öeldud, siis sellele jooksule läksin küll võistlema ja aega jooksma, mitte kulgema nagu eelnevate jooksude puhul ähvardasin. Eks see Viljandi neljas koht jäi kripeldama ja tuli minna vigu parandama. Aga, et vigadeparandus kohe nii hästi välja kukkus, seda poleks osanud oodata. Ühesõnaga oli peamine eesmärk eelmise aasta 23km aeg 1:57:33 üle joosta ja väike unistus 1h 55min maha saada. Marekile lubasin, et kui 1h 50min-ga ära jooksen, siis jooksen paljalt otse Verevi järve kah. No võimatute asjade puhul võib ju lubada exole. Oh minu suurt suud!
Rada lahti lahkama ei hakka, aga no ega ükski meeter selle 23km sees kerge küll polnud. Ilm siiski ideaalne. Allahindlust ei teinud ja võtsin ketsidest maksimumi välja. 
Numbritest nii palju, et eelmisel aastal olin naiste 47. kohal ja kokkuvõttes 487. Siis täna üllatasin ennast korralikult. Ajaks tuli 1:48:27 (järve jäi siiski jooksmata...ma ei teagi kuidas sellest lubadusest veel välja siplen) ja naistest 24. koht ning kokkuvõttes 325.koht (osalejaid 1600 midagi), vanusegrupi 6. koht. Aga kõige suurem üllatus tabas mind poolmaratoni märgi juures - ma olin allutanud oma 21km isikliku! Ja seda ligi minutiga. Sellel rajal? Mitu kilo "ülekaalulisena" ja palju halvema ettevalmistusega jooksude osas??! No vot eta daaa. Minu päev on korda läinud. Ja mitte ainult minu. Nii palju kui olen antud hetkega klientidelt tagasisidet saanud, siis kõik täitsid täna oma eesmärgi ja ületasid ennast! Palju õnne! Ja suured tänud, et mul olemas olete ja motivatsiooni hoida aitate ;) Ja Laurile ekstra tänud sõidutamise, kaasaelamise ja fotode eest. Pildid saavad kunagi üles ja kõigile nähtavaks...varume kannatust :) Kristi, tänks woman hõigete eest seal lõpus, tegin raudselt mitu sammu kiiremad :D 
Veel numbritest. Jooksu keskmine tempo oli 4:38min/km, max tempo 3:21min/km (huvitav mis rämeräige kiire laskumine see küll olema pidi? :D ), kalorikulu 1465kcal (see suur jäts läks nüüd asja ette) ja keskmine pulss 165bpm (max 175).
Järgmine jooks Raplas, 10km, järgmisel pühapäeval! Maris ütles, et ma pean minema...no ma siis lähen.
Aga muidu kohtume homme hommikul kell 8:10 Ring FM otse eetris ;) Päriselt!
Pilte erinevatest kaameratest ja mitme fotograafi poolt:
 Hannes toetub õlale,energiasääst enne jooksu :D

 Foto: Ardo Säks "Kersti on valel pool linti"

 Hannes Veide kaamerast "ProRunnerid võidavad niikuinii"

Lauri pühib suu õllest puhtaks ja jätab prügikastielu sinnapaika, sest vaata kui naljaks on maailm kui vett juua

Olgu Maik, järgmine kord oled sina ees!

päris mitu inimest ajab esiotsa tüüpe taga


Ja veel rohkem inimesi ajavad Mukungat taga..ma ise kardaks ka sellist massi ja paneks sokkide väel jooksu ja liduks igaks juhuks eriti kiiresti (rajarekordiga) eest minema...Milleks sulle tossud kui sokkides saab kiiremini?!

Nojah, medal kaelas siis on naljakas jälle...rajal oli vähe teine nägu...

...või siis ikka sama nägu :D
 Foto: Allar Pähn

ei ole vaja näidata nii väikseid rinnanumbreid minu kõrval!

Teeme seljaga, siis pole numbreid näha! Eglel on lailihas, Hannesel triitseps...asi tasakaalus

Mitu inimest läks Mukungat taga ajama, et oma tosse pakkuda....23km ajasid taga...kätte ei saanud keegi

Lauri kaamerast: Üle finishijoone...käed puusa ja medalt nõudma

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...