Sunday 21 August 2016

Mets, raadio ja raba

Räägiks vahelduseks ka muust kui võistlustest. 
mustikas...

Arvata ju võib, et mu elu ongi üks lõputu võistlemine ja trennid. Eks suures osas ongi, aga mitte päris. Siia lihtsalt kirjutan üldiselt vaid sellest. Olen siin viimasel ajal üritanud asju nii sättida ja toimetada, et enam totaalsesse stressi ei tõmbaks ennast töö, kooli, võistlemiste ja loengutega. Olen vitsad kätte saanud ja vaikselt õpin aega maha ka võtma :) Tuleb välja küll kui hästi tahta. Esimeseks sammuks on otsus, et uuest hooajast võtan nädalavahetused täiesti töövabaks. See tähendab, et ei personaale ega rühmatrenne sinna peale ei võta ühtegi. Jätan need kaks päeva meelelahutuseks ja hobideks. Teater, kinor, raamatud, mets, sõbrad, võistlused ja pikemad jooksud. Taastumine ei pea tähendama kodus teleka ees istumist. Minu jaoks on puhkus ka aktiivne puhkus ja see on parim taastaja. Olen siin nüüd suutnud aega nii palju maha võtta, et mõned korrad metsagi jõudnud. Võin täitsa soovitada kohti kuhu laadima minna :)
Juunis käisin läbi näiteks Kütioru matkaraja (9,6km) - täitsa mõnus - ja Paganamaa matkaraja (eri pikkusega rajad 3,8-4,7km) - väga meeldib. 
Täna võtsin aja kohe terveks päevaks maha, sõitsin linnast välja ja veetsin 2h Meenikunno rabas (5,8km). Seda vaikust on vaja kuulata. Kui minu töö on seotud pideva suhtlemisega, muusika ja muude helidega (nt jõusaali müra), siis oiiii ma naudin neid absoluutseid vaikushetki. Vahest tuleb ette, et avastan näiteks joostes, et mul on naeratus näol, siis täna avastasin selle ka laudrajal laugaste vahel. Istusin maha ja kuulasin vaikust.

 Mind on puude vahele lendama pandud ;)

 Üle oma varju...

(hinge)peegel

Lubasin rääkida ka oma muudest tegemistest. Samas, pikalt ei viitsi ;) Olen vaikselt tegelenud kooli koduste töödega, toitumisnõustamise tööga, terviskliku eluviisi loengute andmisega, tõsiselt huvitavate raamatute lugemisega ja korra käisin ka raadios liikumisest ja toitumisest rääkimas.
Seda saab kuulata siit:

Üldiselt on edasised plaanid võistluste osas seotud hetkel pigem jooksudega. Siiski hakkasin vaikselt jälle jõusaalis nikerdama - esialgu keharaskusega põhiliselt ja massi peale ei plaani minna. Fitnessi osas alustasin tüdrukutele poseerimiste juhendamisega nüüd enne võistlusi. Plaanin võtta juhendamisse ka neid, kes järgmisel hooajal tahavad FitGamesil või Fitness5 osaleda. Maratoni osas ei ole veel kindlat otsust vastu võtnud, aga võimalik, et sel sügisel proovin ikka ära:) Töö osas suundun pigem personaaltreeningute peale järjest rohkem ja teen küll ka rühmatreeninguid, aga juurde neid hetkel ei plaani võtta - taastumisega läheb järjest keerulisemaks. Seega on suund klientidele, kes vajavad personaalsemat lähenemist jõusaalis, toitumise osas või üldise treeningplaani koostamisel.
Siiski üritan jätta võimalikult palju aega hobide ja taastumise jaoks. Ja huumorivaeseks on ka elu kuidagi kiskuma hakanud...see tuleb nüüd ära fiksida jälle :P Kõik ei ole veel kadunud ;) (I´ll be back)
Ühesõnaha....ah,minge metsa!

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...