Sunday 28 August 2016

FitGames 2016 done

Ja läbi ta saigi. Kuninganna kroon peas ja ootab siis järgmist hooaega :)


 Eilne võistlus oli minu jaoks ehk kõige kergem neist osavõistlustest. No eriti kui oleks topispalli viske nipi kohe kätte saanud ;) Isegi sellest pikast jooksust lödid jalad ei takistanud. Tegelikult oli mul piisavalt punkte juba koos enne eilset osavõistlust, et kokkuvõttes võita, aga otsustasin kaasa ikka teha. Ja meelega esikohta ära ei kinkinud siiski ;) Väga auga kätte teenitud esikoht oli eile Avel!
Aladest siis eraldi. Finaal koosnes siis kokkuvõttest eelnevate etappide harjutustest. Ja no minu "lemmik" topispalli möll oli ikka sees loomulikult ;) Kohe esimene ala. Sel korral siiski kergem. Palli raskus 5kg, aga kergemaks tegi asja see, et pall oli väike ja kummist (see lendab normaalselt). Seekord ei tulnud visata kõrgust mitte vastu seina, vaid üle lati, mille kõrgus oli 2,95m. Seega kõrgem kui eelmine kord. Viskel ei pidanud tegema täiskükki. Lihtsalt tõukama pidi rinnalt ja mõlema käega, oluline oli pall üle lati saada 20 korda. Seal ma siis hävisin kohe alguses. Noh blondi pea või ma ei tea mille arvele ma selle kirjutan, et loopisin palli otse üles ja selgelt tuleb siis pall ka otse alla ju, mitte ei lähe üle lati. Mul oli lihtsalt hirm, et ma ei saa kõrgust kätte ja hakkasin juba närvi minema. Mingi 20 kordust vast kaotasin küll lihtsalt üles loopimisega :D Aga siis sain käe sisse nipi, et veidi kaugemalt visata ja endast väike nõks eemale (ehk siis üles ja eemale). No parem hilja kui mitte kunagi. Esimese ala järel olin selgelt viimasel kohal ja korralikult teistest maas. A no lubasin ju Katrenale nalja ka teha ;) Teine ala 8kg sangpommi rebimine pea kohale 40 kordust. Lebo. Kelgu vedamine üle poole väljaku (raskus vist 60kg). Mitte nii lebo, aga tehtav. No ja siis see kurikuulus seina ääres istumine 3 minutit. Lebo. Istumisega tõmbasingi ilusti teistele järgi. Seina äärest ära läksin küll eelviimasena (vot nii palju olin esimese alaga aega raisanud), aga kelgu tagasitõmmetega vedasin ennast juba teisele kohale. Siis uuesti sangpommi rebimine 40 kordust. Mitte just kerge, aga ei midagi hullu. Ning viimaseks uuesti see "lemmik". Sinna läksin juba täie südamerahuga peale, sest teadsin, et nipp on käes ja ei loobi palli enam niisama. Ave oli aga minust juba 10 viskega ees ja nii kiiresti ei olnud võimalik loopida, et need visked tagasi teha. Seekord siis lõpetasin teisena - 32 sekundilise kaotusega Avele :) Teenisin juurde 10 punkti ja kokkuvõttes siis sain kõigilt osavõistlustelt 66 punkti (edu teise ees 13 punkti).
Sain krooni pähe (mis minu tühja pea jaoks on natuke suur ja pigem sobib kaela rohkem:D) ja kingituste hunniku kätte. 



Suured tänud ürituse korraldajatele ja sponsoritele. Väga mõnus tegevus on kokku pandud ka tervisesportlastele! Siinkohal kutsun veelkord üles kõiki osalema järgmisel aastal. Selleks ei pea olema tippsportlane ega maratonide läbija. Tuleb teha üldfüüsilist (kas või keha raskusega) trenni ja veidi võhma ja ongi olemas! 
Mina läksin sellele üritusele kohale nii, et ei teadnudki võistlustest midagi. Gaidi kutsus ja läksime esimesele etapile lihtsalt kohale. Kogemata võitsin oma vanuseklassi võistluse ära ja siis otsustasin ka teised etapid kaasa teha. FitGames on mõnus just sellepärast, et tegu on hästi mitmekülgse alaga. Seal ei olegi kellelgi konkreetselt eelist. Mõni ala sobib hästi tugevatele tegijatele (nõuab jõudu), teine ala jälle vastupidavale pilpale (seal jõulised pigem jälle kaotavad punkte ja aega). Ühesõnaga võimalus on kõigil :)
Kui liigud natukenegi väljas (jooks tuleb kasuks, ka ratas ja rulluisk jne), teed üldfüüsilist (ringtreeningud, toning ja muud lihasvastupidavustreeningud) kas või paar korda nädalas, siis on põhi ju täiesti olemas! Ootan teid trenni nüüd eksole! ;)
Finaali ponnistustest siis video kah (youtube ei taha lubada taustamuusikat, seega on häkkinud kõvasti videot)...ja kes mu topisplalli ürituse üle naerab, see....naergugi :D (ei no proovi ise ja onnn siis heaaaa või?!)


 FitGames-people

kuningas ulatab lilli :)

Tundub, et tänaseks on jalad enam vähem all :) Järgmiseks siis Pärnus Kahe Silla Jooks pühapäeval.

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...