Sunday 17 May 2015

Fitness 5 Pärnu osavõistlus


Tehtud. Ja mitte lihtsalt rahuldavalt, vaid minu jaoks üli hästi! Läksin mõttega, et oleks väga hästi kui 100 punkti täis tuleks. Tuli 123 punkti ja igal alal isiklik rekord. Nädala jooksul üritasn olla väga täpne oma toiduga ja trennidega. Et kaal ei tõuseks ja pigem peaks langema. Et jõudu sellega ei kaotaks. Et trennidega üle ei pingutaks jne. Tundub, et asjad said hästi ajastatud.
Suured tänud pean ütlema treener Taavi Truijale, kes minuga võistlustele kaasa tuli, mulle põhjaliku soojenduse läbi viis ja nagu ikka häid tehnilisi nippe jagas!


Suurepärase tulemuse taga oli jällegi ka super motivatsioonipakett ;) Keegi oskab mind üli hästi motiveerida. Prääniku meetod töötab minu peal paremini kui piitsa meetod. Ma ise piitsutan ennast piisavalt palju. Seda just trennides ja dieetidega. Samas ma ei karista ennast halva tulemuse puhul piitsaga, pigem lihtsalt millestki heast ilmajäämisega. Kui ennast alt vean, siis lihtsalt ei luba midagi sellist, mida väga tahaks. Ja minu peal ei tööta ka väga see meetod, et mulle piitsa antakse ja sunnitakse...et saad hakkama ja punnita ja ega pekstes parem ei ole. Seda teen ma isegi endaga. Kui aga motiveeritakse präänikuga, siis töötab küll.
Kuidas siis see super punktisumma tuli? Väga suures osas tänu sellele, et kükikang ümardati 52,5kg peale. Ma olin arvestanud, et pean kükkima 55kg-ga ja et kükk on niikuinii nõrk jne. Üllatasin ennast kõvasti. Selgelt tasub see ära,et vaatad, mis suust sisse läheb ja eirad neid vihjeid ja mõnitusi, et pffff misasja...kus sul see 1kg üle on?? Et hakka ikka sööma ja kogu rasva ka peale ja mis see 1kg ees või taga. See on väga suur asi. Kas 100g võib mõjutada seda, kui raske kangiga sa võistlema hakkad. Kui ma ikka ütlen, et pool kilo on üle hetkel, siis nii see ongi. See ei ole see tibilik vingumine, et ma olen niii paks ja pean kaalu langetama. Hetkel tuleb püsida 52-53,5kg sees. Ja uskuge, see ei ole kerge kui keha loomulik kaal on 56-58kg...kaal  kus kehal on hea olla ja ei tõuse ega lange oluliselt. Hetkel tuleb tegeleda jälle 1,5 lisakiloga, sest just nii palju on võimalik paari päevaga juurde laadida. See tähendab ikka toidu kaalumist ja kalorite arvutamist ja paar päeva tugevaid trenne. Sealt edasi jälle mõistlikku taastumist. Järgmised võistlused juba sel laupäeval Tartus TÜASK jõusaalis. Seekord ei lähe isegi mingit kindlat punktisummat püüdma, sest iga nädal isiklikke rekordeid on ikka üpris keeruline teha. Pigem lähen osalema ja seltskonda nautima ja tehnikat parandama :)

Siin video kõigist minu sooritustest võistlustel:




No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...