Monday 4 May 2015

Mai kuu plaanid

Mai kuu plaanid on suhteliselt selged. Igal nädalavahetusel mingid üritused ja võistlused. Nendest kohe lähemalt. Aga enne väike eneseanalüüs. Ma olen suhteliselt halb EI ütleja ja suhteliselt hea ülepanija. Mõlemas osas olen üritanud muutusi teha. Aga no kui olemus juba kord on selline. Täna öösel magasin 10h. Seda juhtub vast kuus korra, aga tegelikult minu koormuse juures peakski nii kaua just magama igal öösel. Esiteks, ma tunnen, et magan üle ja teiseks on süümepiinad ja no kolmandaks ei ole reaalselt seda aega. Ärgates jäin ennast analüüsima päris jupiks ajaks. Ma lubasin endale pärast võistlusi, et vähemalt üks kuu teen ainult neid asju, mis meeldivad ja üritan vältida lisakohustusi. Sunnin ennast vähem. Jooksma minemine ja jõusaalis rügamine ei ole minu jaoks ei sundimine ega lisakohustus. Neid ma just naudingi. Ka väsinuna sörkima minek on pigem mõtete lahti harutamiseks. Aga minu kohusetunne ja enda sundimisvajadus on see, mis paneb süümepiinu tundma. Et miks ma ei tee hetkel midagi asjalikku? Miks ma teen asju, mida ma küll naudin, aga mis ei too mulle midagi sisse? Mis pigem viib välja ja kulutab mind. Võiks ju enda hinge rahule jätta ja teha tõesti kas või kuu aega asju, mis naudingut pakuvad, ilma süümepiinu tundmata ja üle mõtlemata. Eks ma proovin, aga keeruline see saab olema. 
Sörkisin täna 11km ja jõudsin arusaamisele, et ei ole vaja kõiges ennast pidevalt ületada. Kui mul siiani on ikka mõttes olnud, et pean nädalavahetuse jooksul eelmise aasta aja ikka üle jooksma. Siis nüüd mõtlen, et vahet ju pole. Teen seda enda jaoks ja ma ei saa parema aja eest kuldsemat medalit kaela. Rahulolu küll, aga mis see ikka maksab. Ühesõnaga lähen pühapäeval (10.mai) 10km SEB kevadjooksule jooksma lihtsalt osavõtu pärast ja et tahan seda teha. Mitte sunnist paremat aega teha. Nutuseks teeb asja see, et just joostes hakkab mul vasak õlg valutama ja suisa nii tugevalt, et olen paaril korral lühemaid otsi teinud. Võhm ja jalad jõuaks rohkem, aga õlg ei lase joosta. Ja üheski teises trennis seda pole. Väga imelik. Annan rahu mõneks päevaks ja eks näis. Minu osalust SEB jooksul toetab SWISSDENT Eesti. Olen selle eest äärmiselt tänulik.


Järgmisel laupäeval (16.mai) siis Fitness5 Pärnu etapil osalemine. Proovisime eile tüdrukutega kõik alad läbi ja enda tulemustega võin enam vähem rahule jääda. Jõudu on veel vähe, aga eks taastumisaeg on ka lühike olnud.
Väike videokokkuvõte:


Järgmisel pühapäeval (17.mai) teen Fitlife Tartu Tamme klubis väikse loengu teemal "Teadlik treening ja toitumine". Peamiselt räägin igapäevasest tervislikust toitumisest, aga üritan ka nõu anda neile, kes alustavad treeninguid ning neile, kes on motivatsiooni kaotamas ja tunnevad arengus seisakut. Oodatud on kõik huvilised ja üritan loengut teha just küsimustele vastamise vormis.


Sealt edasi järgmisel nädalavahetusel (23.mai) siis Fitness5 Tartu osavõistlustel osalemine.

Ahjaa, sel laupäeval on Myfitness Tartul kesklinna klubil sünnipäev ja kõik on oodatud osalema põnevates treeningutes, mis näevad igapäevastest treeningutest natuke teistmoodi välja. Mind trehvab Synrgy alal ;)

Lippan nüüd jõusaali. Püsigem lainel :)

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...