Friday 29 May 2015

Hunt ja muud loomad

Tätoveering üle tehtud. Suured tänud isand Unt´ile Tartoo Tattoost! 

Kuidas see siis sündis ja miks just hunt? Kõik sai alguse sellest õnnetust Lõuna-Eesti kulturismi ja fitnessi karikavõistlusest kus ma osaleda ei saanud. Olin just selleks võistluseks valmistunud ja samal hommikul jäin päris raskelt kõhuviirusesse ja lavale ei jõudnudki. Eks ma nutsin valusaid pisaraid ja vastu kukalt said kõik, kes ütlesid, et no juu see millekski hea oli. No milleks see sai hea olla? Haigus pole kunagi millekski hea.


Mõni päev hiljem küsis Unt trennis minult, et noh vibalik, ei saanudki lavale jah? Et mingi lohutusauhinna ikka said? Mina väriseva lõuaga, et ei saanud midagi. Just love my friends. Ütles siis, et noh teeb lohutuseks mu õlal oleva tätoveeringu-läraka üle (umbes 12 aastat tagasi tehtud puuma). Ja vot nii see sündiski. Usaldasin teda sada prosa, sest olen tema töid näinud ja mingid lärakad need pole.
Miks hunt? Hundid on mulle alati meeldinud. Kui Austraalias läksin kotkast tätoveerima käsivarrele, siis tegelikult olin tugevalt kahevahel, et kas teha kotkas või hunt. Done. Olen üli rahul. Tunnen, et mul on õlal konkreetselt maal. Kael on igatahes kange üle õla piilumisest.

Muus osas on olukord selline, et keha on suhteliselt väsinud ja vaim veidi kah. Enda trenni osas suutsin täna vaid 10km sörkida ja mõned lõigud trepijooksu teha Toomemäel. Ma nüüd ei teagi kuidas tänaõhtusesse üritusse suhtuda. Et kas on üli tore paljusid sõpru korraga jälle näha (seda see muidugi on) või siis pigem kerge piin, et pean ennast vaos hoidma ja päris vabaks ei saa lasta? Mina olen võimeline ennast vaos hoidma küll, aga eks ole ikka keeruline jälle seletama hakata, et miks ma snäkkidest mööda pean hiilima jne jne. Et kus minul see kilo küll üle on jne jne. Aga just täpselt kilo mul hetkel üle ongi...No enivei on tore vanu aegu meelde tuletada kus minu pesas toimus pea iga nädal mingi üritus. Ja hetkel on see ainus nädalavahetus kus ma ei võistle või ei tööta laupäeval.
Siiski trehvavad mind rattarallil osalejad pühapäeval (31.05) võistluste finishis, kus on võimalik meie toredate treenerite käe all oma lihaseid hooldada. Myfitnessi telk ootab teid.
Ning esmaspäeval (01.06) saab koos minuga sooja teha Rat Race üritusel raekoja platsil. Fitlife saadab kontorirotid starti.
Sealt edasi siis Fitness5 finaaliks ettevalmistused. Loodan nädalavaheusega keha ja vaimu välja puhata :)

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...