Sunday 16 April 2017

Alfa-emane ja tema tegemised

Millega ma siis päriselt tegelen? Või vähemalt tahaks kui aega oleks...
Alfa-Emane. Just sellise hüüdnime ma hiljuti endale sain ja külge see ka jäi. Nimelt tegi üks meie spordiklubi uutest administraatoritest jõusaalis trenni ja nähes mind saali sisenemas, tekkis tal millegipärast kohe aukartus. Et kui ma siis otsejoones lõuatõmbekangi juurde astusin ja käed "pulbriseks" tegin ja tuima näoga oma 5-10seid lõuatõmbeseeriaid tegema hakkasin...oli tal tahtmine koos jalapressiga kuhugi nurka ära kolida ja hästi vaikselt seal oma seeriad ära lõpetada ja kiiresti oma väiksed kettad pealt maha korjata. Talle tundus, et ka mehed varjusid hantliriiulite taha ja minu ümber tekkis mitmemeetrine raadius kuhu sisse keegi ilma lubaküsimata astuda ei julgenud. Sealt tuligi nimi Alfa-Emane. Ja kui ta seda kõike mulle hiljem rääkis, siis mu silmad reaalselt käisid 2 korda põrandal ära ja imestusirve ei tahtnud näolt kaduda. Sest no kui ma oma trenni tegema lähen, siis ma tõesti üli harva märkan mis ümberringi toimub. Minu jõusaalitreeningud ei kesta üle 20-30 minuti ja kõik harjutused ja pikad seeriad teen järjest ära - mikromini pausidega. Paus kestab nii kaua kuni järgmiseks harjutuseks vahendeid paika panen. Ikka imetlen neid, kes suudavad jõusaalis mitmeid tunde veeta ja on motiveeritud veel pealekauba. Oma kogemus ütleb, et pärast 45min korralikku trenni ei suuda keha enam harjutusi korrektselt teha ja edasine on juba tolku maala tegevus. Pikad pausid seeriate vahel tõmbavad motivatsiooni maha ja enamus trenni võib aiatahaläinuks nimetada.
Aga mitte ainut jõusaalist ei tahtnud ma rääkida. Vaid pigem oma töö-ja trennivälistest tegevustest. Selge on see, et on jäänud mulje, et minu elus polegi muud kui trennid ja toitumine. Eks see suures osas nii ongi. Aga muid asju ma lihtsalt ehk ei kajasta eriti. Samas kas kõik see trennide ja hobide värk teebki minust selle alfa-emase? Tahaks arvata, et mitte. Mu huvid ja tegevused ja ehk ka iseloom on kindlasti mehelikumad kui keskmisel naisel. Ja ehk kui nii mõnelgi mehel. Mis ei tähenda aga seda, et ma ei suudaks naiselik olla. Kui mulle meeldib ise oma autot putitada, kalal käia, puid lõhkuda -ja laduda, jõusaalis kangi rebida, meestega võidu joosta, püssi lasta, viskenuge loopida, olmetehnikat parandada (nii palju kui nupp nokib), ehitada, ronida jne jne. Ja kui ma nii mõnestki mehest rohkem kätekõverdusi ja lõuatõmbeid teen ja kiiremini jooksen. Siis kas ma kohe olengi mehelik? Tahaks loota, et mitte. Sest no ma hea meelega panen kleidi selga ja eriti kõrged kontsad alla ja joonistan näo pähe kui vaja. Hea meelega teen süüa ja vaatan mõnda nutufilmi. Seda viimast muidugi harva ja nutma ka ei hakka :D Kui veel hobidest ja töövälistest tegevustest rääkida, siis eriti kindel asi on see, et pean teatud aja tagant (võimalikult tihti) saama metsa minna ja seal rahus ringi kolada. Fotograafiks ma ennast ei pea, aga pilte klõpsin ka hea meelega. Videosid kokku klopsida on ka normalnja, aga selleks peab aega olema. Teatris, kinos ja kontsertitel (klassika ja jazz...mitte Rihanna-Taukar-MeieMees värki) pean saama käia kavõimalikult tihti. Muusikat kuulan muidu rokist-dupstepini. Samas niisama muusika kuulamine on suhteliselt raskendatud. Kuna spinningu tunni taustamuusika klapin ise kokku, siis kõrv kuulab enamjaolt muusikat selle pilguga, et kuidas seda trennis kasutada saaks. Ma ei tea kas see nüüd hobi on, aga koristamine näiteks on täitsa okey tegevus. Raamatute lugemine on the must! Aga teleka vaatamine on out. No ma ei tea, oleks aega rohkem, siis teeks ju igast värki veel...Aga laias laastus on elu ju ikka trenn-toit-uni..
Mis on selle kõige juures sellist, mis inimesi hirmutab? Kuulen tihti, et mind kardetakse...why? Külm, otsekohene, isane? No kuulge, nalja ju ikka teen ja tegelt olen norm sõps kui mu haigele huumorile pihta saada :D

Kui visata siis võib ka tabada...mõnikord

Õliseks

Esimesed paugud 

Kui kala ei ole....siis vahet pole 

Kes ei loe, see ei loe..see jookseb ja teenib medaleid...kes ei jookse, see ei jookse...see teeb muud sporti ja teenib karikaid...kes ei tee sedagi, see teeb midagi muud...kes ei tee midagi, see ei tee midagi...lihtne! 

Kui metsas ei käi...siis sammalt ei näe noh 

Bassi peab saama... 

Kaunid kunstid ja kontsakleidid

A kus kõik Alfa-Isased on..? :D

1 comment:

  1. tore on avastada raamaturiiulilt päris mitu enda poolt soovitatud teost (:

    ReplyDelete

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...