Sunday 30 April 2017

Kuidas Villiku tundides viilida?!

Härra Raigo Aasmaa tuli ühes minu personaaltrennis geniaalsele ideele välja anda raamat/õpik "Kuidas Villiku tundides viilida?!" Leidis, et see oleks läbi aegade kergeim viis rikastuda ehk raamatu müügi eest meeletult rutsi taskusse lükata. Viga seisneb vaid selles, et ta ei viitsi seda kokku kirjutada. Seega mõtlesin antud ideed ise kirja panna ja lisada omapoolsed kommentaarid. Kui selline teos kunagi siiski trükki peaks jõudma, siis selgelt autoriõigused on härra Aasmaal ja mina jään endiselt vaeseks. Või nohh...temalt korjan juba praegu ju kõik raha trennide eest ära.
Kui ma antud käsiraamatust ka teistele klientidele rääkisin, siis hakkas tulema uusi ideid ja mõtteterasid uksest ja aknast ja keldrist ja pööningult ja põrandaliistu vahelt ja äravoolutorust ja stepslist. Stop! Siinkohal võib jääda mulje, et ma tapan inimesi trennis, et seal muule ei mõeldagi kui viilimisele ja eluga pääsemisele. Samas, makstakse raha ja tullakse tagasi ja öeldakse "Egle, tee mind ilusaks". Seda saab teha siiski igaüks ise, mina annan vaid ideid ja juhiseid. Mõnikord ongi need raskesti teostatavad, aga kui hea vorm tuleks kergelt, siis oleks me ju kõik ideaalsed. See selleks. Millistele ideedele siis on tuldud, et tunnis viilida ja minu halastusele loota? Toon mõned neist välja ja lisan juurde kommentarid (tärniga) kuidas ja kas need töötaks. Ka enda poolt välja öeldud punktid, mille kasutamine kindlasti toimiks. Ideede autoreid eraldi nimetama ei hakka. Honorar läheb ju niikuinii ühe mehe taskusse :D


1. Kui ta ei vaata, lohista jalgu 
*Ma vaatan!
2. Vii jututeema mujale. 
*Hea point, aga mul võib korduste lugemine segi minna ja tõenäoliselt tuleb siis topelt teha.
3. Lama maas ja mängi surnut.
*Kui sa seal juba vedeled, siis tee vähemalt tagapalnku.


4. Pinguta nii kõvasti, et ninast tuleks veri välja, siis tal äkki hakkab kahju.
*Pühi veri ära.
5. Ütle, et seda harjutust on võimatu teostada.
*Just näitasin ette, on võimalik teostada!
6. Lõhu tööjuures asju, et ülemus ütleks, et sa oled liiga tugev ja ei tohi enam trenni minna.
*Saada see ülemus siia.


7. Süsti talle rahusteid, et ta saaks magada ja ei mõtleks öösel neid harjutusi välja.
*Good point!
8. Ütle, et sul olid eile võistlused.
*Töötab - oleneb mis koha said
9. Ütle, et sul on homme maraton.
*Töötab
10.Ütle, et sa oled selles trennis esimest korda
*Töötab
11.Ütle,et sul on olnud vähemalt 2 nädalat trennipausi.
*Töötab
12.Ütle, et sa vihkad teda
*Aww kui armas, tee 1 kükk vähem
13.Ütle, et sa armastad teda
*Oookeyy, kätekõverdused on lõpuks meeldima hakanud, jätkame siis lõuatõmmetega


14.Ütle, et sa sõid enne trenni kogemata liiga palju
*Töötab
15.Ütle, et sa sõid terve kringli ära
*Kuidas see peaks asja leebemaks tegema?
16.Tee harjutust hästi aeglaselt, et aega venitada
*Väga hea, tunnetad lihaseid paremini


17.Tee harjutused hästi kiiresti ära, et asjaga ühelepoole saada
*Mul on neid veel
18.Näita,et sul on pulss liiga kõrgel
*Töötab
19.Ütle talle, et ta on nõid
*Räägi midagi uut
20.Räägi talle mida sa eile sõid, et tal süda eisma jääks
*Mida ei ole, see ei saa seisma jääda


21.Ütle talle, et sul on käed nõrgad
*Teeme tugevaks
22.Ütle talle, et sa tahad kükkide asemel jalapressi teha
*Teeme kükke
23.Tee nägu nagu sa ei jõuaks
*Draamakool
24.Keera rattal koormust maha siis kui ta ei näe
*Väga hea, said aru, et üle pingutada pole vaja!
25.Ähvarda ta auto betooni täis valada
*Ega järgmine kord see Tabata kergem ei saa olema
26.Ähvarda kõik fit-pallid tühjaks lasta
*Teeme siis kummilintidega, ise sa seda tahtsid
27.Ähvarda kõik TRX-id läbi lõigata
*Ega tund aega järjest lõuga tõmmata kätekõverdustega vahelduvalt parem ju pole
28.Ähvarda pärast trenni Maci minna
*Väga hea, arvuta burgeri makrod kokku ja ütle mulle ka pärast


29.Pane sama värvi särk selga mis tal on
*Töötab
30.Tee käärküki asemel istessetõuse
*Jätka samas vaimus, sest see on täitsa nunnu, et õige harjtus meelest ära läks ;)

Seda loetelu võiks jätkata Tõe ja Õiguse esimese osa jagu, aga mu mälu on õnneks lühike. Kommentaaridesse on ikka oodatud teie suurepärased viilimistehnikad ja meetodid ;)



4 comments:

  1. Humoorikas lugemine :D

    Aga ma üldiselt ei saa sellest "personaaltreeneri vihkamisest" aru. Ma ikka panen täisvõimsusel igas trennis ja viilida ei taha, sest no kui ma laiselda tahan, siis ma teen seda kodus diivanil ja ei pea selle eest raha maksma :P Trennis võitaks ikka viimast.

    ReplyDelete
  2. Eks see ongi see armastan-vihkan suhe ;)

    ReplyDelete
  3. Villiku tundides viilimise esimene reegel: sa ei räägi (Villikule) tundides viilimisest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krt, sa oled arenenud :D Tuleb rohkem jälgima hakata;)

      Delete

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...