Wednesday 10 June 2015

Mis siis hetkel menüüs on?

Noh sel nädalal natuke rohkem kui tavaliselt. Tegelikult palju rohkem. Siia toon välja näitena tänase päeva menüü. Aga üldiselt on sel nädalal palju ja kõike sisse topitud, palju päevavalgust mittekannatavat :D. Uhke just ei ole, aga tuleb ka vabalt võtta. Tänane päev on siiski suhteliselt kontrolli all olnud ja siit edasi tuleb mõistus pähe võtta taaskord. Ja jällegi, ärgem tehkem järeldusi, et toit ja kaalunumber on ainsad tähtsad asjad minu elus. Need on lihtsalt asjad, mis huvitavad just teisi ja millel ma ka ise pean siiski silma peal hoidma. Võib jääda mulje, et minu elus muud ei toimugi ja ma vaid kaloreid loengi. Päris nii see just pole. Aga muid teemasid ma siin just sügavalt lahkama ei hakka kah.
Hommik: kaerahelbed, banaan (pudru sees), muna (kah segatud pudru sisse), kookosrasv, c-vitamiin, d-vitamiin, omega3, kohv, magneesium, kaltsium 

Lõuna: pruun riis, spinat, aprikoos, brokkoli, kanafilee, kõrvitsasalat

Vahepala: kohupiim, astelpaju marjad, kohv


Õhtu: täistera näkileivad (jõhvika ja kookospähkli) - pildil on vaid 2 (aga tegelikult läks terve pakk), maapähklivõi, shiraz

Trennis: Intra (taastaja trenni ajal) ja kui on 2 trenni järjest nii, et vahepeal sööma ei jõua, siis valgusheik või batoon kahe trenni vahel
See siis vaid tänase päeva näide.

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...