Sunday 12 June 2016

FitGames

Võtan siis nüüd kokku kaks etappi FitGames võistlustest. Täna oli teine etapp ja olen üsna sodi, sest sõit Tallinnasse ja tagasi ning võistlused ja kaasaelamine - pikk päev. Võistlustel andsin ka endast maksimumi ja elus esimest korda lõpetasin võistlused nii, et pärast pingutuse lõppu sain tunda krampe jalas.
 Kuidas ma sellele võistlusele siis üldse sattusin? Mul ei olnud antud võistlustest õrna aimugi, aga Gaidi saatis lingi, et mutt pane valmis ja osaleme. Mõeldud mõeldud. Polnud õrna aimugi millesse mässin end taaskord. Aga just nii mulle sobibki, et ma ei tea :D
FitGames´il on suve jooksul kokku 6 etappi, mille käigus siis selgitatakse välja vastavalt vanuseklassidele klassifitseeritud FitGames kuninganna (üle 34 aastased naised), printsess (alla 34a), kuningas (üle 34a mehed) ja prints (alla 34a). Igal etapil saavad võistlejad vastavalt kohtadele punkte ja viimasel etapil siis liidetakse kõik kokku ja selguvad võitjad. Igal etapil premeeritakse ka vastava etapi võitjaid.
Esimene etapp toimus Põltsamaal 29.mail. Läksin kohale asja üle vaatama ja proovima. Juhtus nii, et võitsin oma vanuseklassi - kuninganna tiitli. Ja ajaliselt edestasin ka teisi. Aga tegu oli aladega, mis mulle hästi sobivad. Tarvis on vastupidavust ja tegutseda tuli põhiliselt oma keharaskusega. Jõusaal on hetkel väga tagaplaanil ja jõudu nõudvad alad ei ole just meelepärased. Esimese etapi alad olid siis: joonejooks (torbikute korjamine), 30 kosmonauti, 10kg kettaga kelgu lükkamine, seina ääres kükis istumine 3minutit, uuesti kelgu lükkamine, veel 30 kosmonauti ja joonejooks. Paljude jaoks sai raskuspunktiks just seina ääres istumine. Minu lihasele staatilised asjad aga hetkel sobivad. Jooksud on oma töö teinud. Seal mul see edu sisse tuligi. Kosmonaudid meeldivad kah. Asjast ülevaade siis allolevas videos:

https://www.youtube.com/watch?v=hny2c2b7VmM

Teine etapp toimus täna Tallinnas. Sel korral sain ma ennast ikka ilusti proovile panna. Sest sees oli ala, mille kohta ma teadsin, et see saab olema nõrk koht. Ja oligi. Täna pidin leppima oma vanuseklassi kolmanda kohaga ja kokkuvõttes punktide järgi hetkel siis teisel kohal. Tänase etapi alad olid: triitsepsi surumine (dipid) 25 kordust, 8kg sangpommiga rebimine 25 kordust ja 6kg topispalliga wallball 2,7m kõrgusele, jooks 300m ja nii kolm ringi (viimases ringis jooksu polnud). Kõik vägagi sobivad alad minu jaoks - välja arvatud see üks. Wallball. Pall minu jaoks liiga raske - õigemini liiga suur. Sama raskusega aga väiksemate mõõtudega pall sobib mulle paremini. Ja viske kõrgus ka liiga kõrge. Ning seda ala nii suure palliga olen vaid ühe korra varem proovinud. Selgelt ei olnud see ala vaid üksi minu jaoks raske. Mitu naist katkestas võistluse antud ala juures. Aga mis siin viriseda - ala ei ole raske, vaid ise olen nõrk. Nõrkade külgedega aga tuleb tegeleda. Oi ma vandusin ja vihastasin, aga no ei tulnud kordagi mõttesse, et lõpuni ei pane. Teen kas või hommikuni, aga lõpuni. Ja siinkohal suured tänud ka häälekatele kaasaelajatele ;) Üleüldse pean rääkima ka sellest kuiii toredad inimesed neil võistlustel koos on. See on jällegi nii teistmoodi ala ja kokku on tulnud üli muhedad tegelased. Väga loodan, et neid võistlusi hakatakse rohkemgi tegema ja osalejate arv kasvab. Annan endapoolse panuse, et motiveerida kõiki proovima. Siin ei olegi kellelgi otseselt eelist või nõrkust - kõigil on omad tugevad ja nõrgad küljed. Need võistlused just need küljed välja toovadki. On alad, kus on vaja pigem jõudu ja on alad, mis vajavad pigem vastupdavust. Seega võimalus on kõigil! Ja lisaks lihtsalt fun! Mina kipun võistlustel asju liiga tõsiseks ajama ja saan kurjaks enda peale kui välja ei tule. Siiski saab kõike seda teha ka läbi naudingu!
FitGames´i järgmised etapid on sel suvel veel Põltsamaal, Tartus, Tallinnas ja viimased taaskord Põltsamaal.

Mina väga soojalt soovitan vähemalt ühe etapi kaasa teha ja asja ära proovida :)
Siin siis tänane sooritus ka videos. Pooled pallivisked siis Maris Tammele ja pooled Marek Võsule - nende eilse Narva jooksu pingutuse eest :)

https://www.youtube.com/watch?v=kygLBs6OSdM&feature=youtu.be

Nautige ;) :D

1 comment:

  1. Ma siin loen ja aina rohkem mõtlen, et võiks ju tulla proovima 10.07 Põltsamaale. Lihtsalt huvist.
    Teine etapp tundus ikka väga raske võrreldes esimesega (ma oleks palliga nutma jäänud seina alla vist). Elan kaasa!

    ReplyDelete

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...