Saturday 11 June 2016

Statement! Alkovaba aasta lõpuni

Jah, vot täpselt sellise lubaduse annangi, et vähemalt üritan aasta lõpuni alkoholist eemale hoida! Ma tean, et nüüd hakkab tulema ridamisi küsimusi, et aga miks ma seda teen ja miks ennast piinan jne jne? Minu küsimus on kohe vastu, et miks peaks alkost loobumine olema piin? Kui see on piin, siis see on ju sõltuvus. Minu jaoks on näiteks magusast loobumine piin ja see ongi mul sõltuvus (siin olen ka edusamme juba teinud). Miks peaks iga toreda ürituse ja koosviibimisega kaasas käima alkohol. Pajude jaoks on see jah üks lõõgastumise viise, aga no mina suudan lõõgastuda ka lihtsalt teleka ees vedeledes ja head toitu nautides. Samuti suudan olla seltskondlik ilma kangema joogita. Eks hetkel tekib paljudel küsimus, et noh jah nüüd pööraski ikka täitsa ära, lisaks kõigele muule karsklaseks kah veel. Varem oli nii normaalne :D Alati olen öelnud, et klaas veini ei tee kellelegi halba, aga samas kas peaks olema probleem ka ilma selleta olla? Ja kui paljud ikka piirduvad ühe klaasiga kui see juba võetud on?

Millest selline statement siis järsku tuli? Respectist oma sõprade vastu muide. Andsin selle konkreetse lubaduse Marekile, kes jooksis tänasel Narva poolmaratonil üli hea aja. Ja see austusavaldus läheb ka Marisele, kes läks püüdma aega alla 1:30 ja sai sellega hakkama. Nemad pingutasid täna maksimumi ja mina olen olnud lödipüks ja diivanil vedelenud. Olgu jah, olen tööd teinud ja õppinud ja lugenud terve päeva ja puhkama pean ju ka, aga ikkagi! See, et väljas sajab ei peaks olema eriline vabandus, et ma ei saa ju jooksma minna. Õnneks on palju tegemisi ja vihm ei ole ainus vabandus.
Igatahes lubasin Marekile, et hoian tema eeskujul ennast alkost eemale aasta lõpuni. Kui peaksin mingi ime läbi sel aastal siiski maratoni jooksma, siis peermiaks on lubatud üks vein, aga hetkel seda plaanis pole. Kanget alkoholi ei tarbi ma niikuinii (kui ei eksi, siis viimane kangem jook oli eelmise aasta detsembri alguses), aga punast veini on läinud küll ehk liigagi palju. Kui ma sellega hakkama ei saa, siis põhikaristuseks on muidugi häbitunne, aga Marek lubas ka reaalse karistuse välja mõelda! Midagi karmi see ei saavat olla, sest siis see pole minu jaoks ju karistus...haahaaa :D
Kas on neid, kes tulevad minu statementiga nüüd kaasa ka? Või pigem saan ma risti löödud? ;)
Mõnusat jalka-püha!

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...