Saturday 24 June 2017

Pühadevahe

Pühade vahe peaks loogiliselt argipäev olema? No minul on põhimõtteliselt koguaeg pühade vahe või siis just koguaeg pühad. Sest no kui töö ja hobi on koos ja kõik muud hobid on ka sarnased, siis vahet ju polegi. Ja nagu mu jooksukaaslane täna ütles, siis ega keha ju ei küsi kas on pühad, kui treeningkava ette näeb, siis tuleb ära teha. No nii on noh. Tahad areneda, tahad ka teha. Ja eriti oluline, et no kui meeldib noh! Jooksude osas nii palju, et nüüd saan ka mõned ühistrennid teha jällegi ProRunneritega ja äkki saan oma lodeva keha veel vormigi enne sügist :D Üldiselt teen siiski treeningkavad hetkel ise endale, aga kui igasugused erinevad asjad paika loksuma hakkavad, siis tuleks ka jooksu osas arendavamaid kavasid nikerdama hakata. Momendil üritan teha nädalas paar lõigutrenni ja ühe kuni kaks pikka kulgemist.
Mul ei olegi hetkel plaanis siin mingi sügavamõttelise teemaarendusega lagedale tulla, vaid lihtsalt postitada pilte oma pühadeaegsest tegevusest. No siis kui normaalsed inimesed liha söövad, õlli lasevad ja lõket teevad, siis mõned poolemeelsed trennihullud teevad natuke teistsuguseid asju. Ja ärgem saagem valesti aru, see ei ole enesepiinamine, vaid see tõesti meeldibki. Midagi pole teha kui mulle kordades rohkem meeldib ka vabade päevade varahommikutel jooksma minna ja pärast metsas töllerdada. Ja ma kohe kuidagi ei kurvasta selle üle kui lõke jääb tegemata või mõni rahvarohkem üritus külastamata. See pole piin, vaid nauding.
Ühesõnaga Jaanipäev algas minul tööga ehk ringtreeninguga ja äärmiselt tore on näha, et ka suurte pühade varahommikul on inimesed platsis ja valmis kätekõverdusi tegema. Pärast tundi tegin siis läbi mulle ette antud kava. Nimelt kui Raigo siin ükskord määras mulle karistuseks korraliku HIIT treeningu, siis seekord Anders ületas ja määras hullema. No, et ma ikka saaks tunda seda, mida nemad minu personaalides tunnevad. Tegelt ma ju tean, mida tuntakse ja seda enam ma neid väljakutseid ka vastu võtan. Kogu ürituse filmisin üles ka tõestuseks. Paar asja lasin veidi üle, aga kui andeks ei saa, siis tuleb uuesti teha :D Tahaks hullult vabanduseks tuua, et eelmise õhtu jooksutrenn oli veel jalgades, aga minu puhul need viilimistehnikad läbi ei lähe. Kui mõni asi on lohakalt tehtud, siis nii ongi ja tuleb parandada. Kavas oli siis 20 harjutust. Harjutuse sooritamise aeg 1 minut ja harjutuste vahel 15sek puhkust. (Vaikuse kohad on need lood, mida youtube pidas vajalikuks ära keelata)


Pärast seda kondasin Raadil ja vaatasin suuremad sõjamasinad üle.


 Üks üritab ära peita

 kes keda/mida/kus

 heideti parvest välja 

 teeb selle rattamaratoni ära siis ikka




Ja hirmus tahtmine oli kogu Kiidjärve-Taevaskoja matkarada läbi teha (peaks 12km kanti olema), aga aeg surus selga ja tegin 8km-se otsa. Metsast välja tulla ei tahtnud, aga küll ma paari nädala pärast räägin teist juttu ;)
 Päike on kunn

 ...ja mets on telekas

 koliks sisse?

 varju selfie

 nii on üleval küljepeal ja all

 üks kohe tahab erineda - noor veel..küll areneb ja värvi muudab

 kui kasel on hea tuju

no on jah püksipõlved puru...moodne värk

Täna hommikul siis tossud jalga ja pikem jooksuots plaanis. Alguses olid jalad jube kinni ja pulsivöö patarei ongi läbi ja viu viu. Kartsin, et üle 15km siit küll midagi välja ei pigista. Aga kuivõrd tempo sai madal hoitud ja juttu jätkus kauemaks, siis tõsise üllatusena avastasin, et 15km sai täis nagu oleks 3km lonkinud. Lasin jooksukaaslasel täna treeneri ametit pidada ja raja ette märata ja nii see veniski lõpuks minu jaoks 29km pikkuseks. Rasked olid ehk viimased paar kilomeetrit. Või pigem viimased 500m, see lõpp enne kodu on alati tõus ja nõks ebameeldiv.
Pärast pikka jooksu ei saa ma eriti kauaks istuma jääda. Nagu vanainimesel ikka on kohe puusad kinni ja sada häda. Kerge kõndimine päästab päeva. Ühesõnaga kondasin metsas veel lühikese otsa peale ja sain teada, et üks saabas surub päris valusalt jalale (eile nii tugevalt tunda ei andnudki). A no peab meeldima. Harjub ära! Ja kui ei harju, eks ma siis nutan.

 rada on ju ees

 kes käbi ei korja, see....käbi ei korja noh

üks on vaeva näinud

Aga nüüd on nii. Mhm, ise ka ei usu. Samas, üle poole klaasi sisse ei lähe :D

 Et siis mõnusat jätkuvat pühade värki ja vedelungi ;)


No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...