Sunday 23 July 2017

PowerCamp, Akroyoga ja jooksuvärki...no kui on nädalavahetus

Neljas nädalavahetus jutti laagerdamist. Kodu on mu näo ära unustanud...no ega ma enam ise ka hästi ei mäleta seda.
Ühesõnaga reedel kotid jälle kokku ja leekima - Pärnusse. Seekord siis Myfitness Power Camp. Pikka juttu ei tee, aga no üli kõvv oli näha ja koostööd teha oma vanade heade jopedega - Asko, Darola, Konsapi Kirp! Lühikokkuvõttena: juhendasin bikiinifitnessi poseerimisi, küki- ja jõutõmbe tehnikat jõusaalis, hommikujooksu, Crossfit laadset treeningut ja HIIT fitnessi tundi. Was fun! Kaks päeva täis mõnusaid inimesi ja trennivärki. Vanad head ajad tulid meelde kui sai Askoga jõuksis lammutatud...oo seda nostalgilist lõuatõmbe- ja kosmonautide värki...Ka midagi uut - Akroyoga. Ma eriti ei usalda seda väntsutamise asja, aga no kui Asko ütleb, et tee lihtsalt täpselt nii nagu ma ütlen, siis peab ju meeldima ja teedki. Hunnik pildimaterjali sellest:
 küiturva



Kuidas sinuga tehakse õhus mitu ringi peale nii, et sa arugi ei saa...





























Eile õhtul siis koju tagasi ja täna hommikul toss jalga ja leekima. Plaanitud 20km-st sai 28km. Lihtsalt juhtub nii. See on kui usaldad jooksukaaslast ja lased teed juhatada. Sobib hästi. Nii äkki ei tundugi see elu teine maraton võimatu ettevõtmisena enam ;) Aga annan aega atra seada sügiseni.



Ja no et taguots päris diivani kuju võtma ei hakkaks, siis tiirutasin Peipsiääres ka kiirema ringi ja meenutasin lapsepõlve aegu :P 
Ühesõnaga pikka juttu täna ei tule...pigem pildimaterjali. Kui nüüd nädalavahetused taas veidi laagritevabamaks jäävad, siis ehk üllitan teksti kah.
 minu lasteaed ja esimene kool :)

 Koosa

 Kolkja

enam ei olegi see kool :/

Homme hommikul kell 9 kohtume Ring FM otse-eetris ;)

No comments:

Post a Comment

Maskiga või maskita? Vingumisega viiruse vastu

 Nüüd mul on aega kirjutada, sest istun kodus. Ja elukaaslane istub ka kodus. Ehk lapsega tegelemine on jaotatud. Jah, isolatsioonis. Jah, e...